zondag 5 juli 2015

Of ik nog eens een patroontje wil testen ...

Een tijdje geleden kreeg ik van An van straight-grain een mailtje. Of ik terug een nieuw patroontje wilde testen?  En of ik dat wil!  Het ging om de Jaanu, wat Hindi is voor "schatje".
Het patroon heeft 2 versies: de Elena (ontworpen door twee emmerkes water ), een speelse jurk met 4 kleine stolpplooien en de Norah, een feestelijke jurk met 6 grote stolpplooien.




Ik ging voor feestelijke Norah.

Het testen voor An is een kwestie van muggenziften.  Het patroon en de handleiding zitten immers al erg goed in elkaar.  Het resultaat mag dan ook weer gezien worden.  En mijn model Ilona?  Die is alvast tevreden.






Op zoek naar de zakken.

Gevonden :-).




Patroon: Jaanu van straight-grain
Stof: Soft Cactus (stoffenmarkt Maastricht)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten