donderdag 8 augustus 2019

The Ziggy Zipper Hoodie

Tieners en hoodies, het zijn 2 handen op 1 buik.  Ze kunnen nooit genoeg exemplaren hebben ...
Ik besloot dus voor Kobe een exemplaar van de Ziggy Zipper Hoodie van Warderobe By Me te maken.

 Teenagers and hoodies, they are 2 hands on 1 belly. They can never have enough of them ...
So I decided to make a Ziggy Zipper Hoodie from Warderobe By Me for Kobe.


Kobe is lang en smal.  Qua lengte valt hij in de mannenmaten, maar qua breedte valt hij nog in de kindermaten.  Hierdoor is het niet makkelijk om geschikte patronen voor hem te vinden.
De patronen van Warderobe By Me zijn hiervoor echt ideaal. 
De maten beginnen bij 2XS (lengte 1m60 en borstomtrek 74cm) en gaan tot 3XL (lengte 1m85 en borstomtrek 116cm).

Kobe is long and narrow. In terms of height, he falls in the men's sizes, but in terms of width, he still falls in the children's sizes. This makes it difficult to find suitable patterns for him.
The patterns of Warderobe By Me are really ideal for this.
The sizes start with 2XS (length 1m60 and chest circumference 74cm) and go up to 3XL (length 1m85 and chest circumference 116cm).



De Ziggy is een tijdloze hoodie met een rits vooraan.
Je kan kangoeroezakken toevoegen op het voorpand en er is een optie op de hoodie zonder mouwen te maken.  De mouwboorden en de heupband zijn gemaakt van boordstof.

The Ziggy is a timeless hoodie with a zipper in the front.
You can add kangaroo pockets on the front and there is an option to make a sleeveless hoodie. 
The cuffs and the waistband are made of ribbed knit fabric.

 Kobe is alvast enthousiast over de Ziggy Zipper hoodie die ik maakte van jeans French Terry.  Natuurlijk kan je ook een andere stofsoort gebruiken.  Sweaterstof of tricot zijn ook goede keuzes.
Ik ben benieuwd naar jullie exemplaren ...

Kobe is already enthusiastic about the Ziggy Zipper hoodie that I made from French Terry jeans. Of course you can also use a different fabric type. Sweater fabric or jersey are also good choices.
I am curious about your versions...

1 opmerking: