vrijdag 27 augustus 2021

Pleased to meet you Glissando

Ik ben altijd erg kritisch over de dingen die ik naai. Vaak komen dingen daarna niet meer uit mijn kast. Andere items daarentegen draag ik de hele tijd... 

I am always very critical of the things I sew.  Often things don't come out of my closet afterwards.  Other items, on the other hand, I wear all the time…



Deze Glissando rok van Love Notions is er ongetwijfeld eentje uit de laatste categorie 🥳. 
Ik vind deze rok echt super leuk ...

This Glissando skirt by Love Notions is undoubtedly one from the last category 🥳
I really love this skirt so much …
  


De Glissando is bovendien niet enkel een rok, nee, je krijgt er in één klap een broek bij!

The Glissando is not just a skirt, no,  you get a skirt and a pair of trousers in one pattern!






Ik wens je veel naaiplezier!

I wish you lots of sewing fun!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten