vrijdag 11 oktober 2019

The Adele knit boatneck top

Het nieuwe patroon van Sinclair Patterns, The Adele knit boatneck top, is een schot in de roos.   
Het is een top geschikt voor elk seizoen.  Het patroon heeft een bootnek met kleine inzetstukjes,
die je, net als ik, in een contratstofje kan maken.

 The new pattern from Sinclair Patterns, The Adele knit boatneck top, is a hit.  It is a top perfect for all seasons.  It has a boat neck with small inserts, which you can make in a contrast fabric like I did.


Het patroon heeft heel wat opties.  Zo kan je de top maken met een rechte zoom op heuplengte, of je kan, zoals ik, kiezen voor een asymmetrische contrastboord met zijsplitjes.
De mouwen bieden ook de nodige variatie van korte, elleboog, 3/4 tot lange mouwen.

The pattern has a lot of options. You can make the top with a straight seam on hip length, or you can, like me, opt for an asymmetrical peplum with side vents.
The sleeves also offer variation, from short, elbow, 3/4 to long sleeves.


 Aan de mouw kan je een mooie geknoopte boord bevestigen.  Iets wat ik natuurlijk moest uittesten.

You can attach a nice knotted band to the elbow sleeve. Something I had to test.

 



De Adele knit boatneck top is een prachtig patroon dat bovendien ook nog eens snel in elkaar zit!  Een echte aanrader, zowel voor de beginnende als voor de meer gevorderde naaister.

The Adele knit boatneck top is a beautiful pattern and on top of that, it's also very easy to make!
Highly recommended, both for the novice and the more advanced seamstress.

"LinkConnector Validation"



3 opmerkingen:

  1. een hele leuke versie, ik ben alvast ook fan van de mijne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi. De asymmetrische snit en de mouwen vind ik echt geweldig. Weer een patroontje erbij op mijn ellenlange to-do lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit is een supermooie versie ook!

    BeantwoordenVerwijderen