vrijdag 22 mei 2020

The Clara wrap top stole my heart!

Ken je dat met wikkeltopjes?   
Ze staan vaak een beetje open.  Ik vind dat niet leuk want het geeft mij een onrustig gevoel.  Ik heb dan voortdurend de neiging om aan mijn top te trekken.

 Do you know the problem with wrap tops?
They are often slightly open in the front. I don't like that because it makes me feel restless. I constantly tend to pull my top in place.


 De Clara Wrap top van Greenstyle Creations is anders.  
Het voorpand heeft borstnepen en de striklinten zijn geïntegreerd in het voorpand.  Dit maakt dat de top mooi aansluit en dit ook blijft doen tijdens de ganse dag.  
Ik koos voor 3/4 mouwtjes, maar ook korte en lange mouwen behoren tot de mogelijkheden.
Een top top dus!

The Clara Wrap top from Greenstyle Creations is different.
The front has bust darts and the ribbons are integrated in the front. This ensures that the top fits nicely and continues to do so throughout the day.
I chose 3/4 sleeves, but short and long sleeves are also possible.
So a great top!


De Clara Wrap top is zeer veelzijdig.  
Door de mooie halslijn is de top ideaal voor een avondje uit en met een cami eronder, 
perfect om te gaan werken.  

The Clara Wrap top is very versatile.
The beautiful neckline makes the top ideal for a night out and with a cami underneath,
perfect for a day at work.


De stof die ik gebruikt heb is zwarte tricot (katoen/spandex) afkomstig van Minerva en
 zeer goed van kwaliteit.

 The fabric I used is black tricot (cotton / spandex) from Minerva and from a very good quality.
 

Als je meer info over de rok wilt, die vind je hier.

If you want more info about the skirt, you can find it here.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten