dinsdag 17 oktober 2017

Een prachtige nieuwe blouse van Warderobe By Me


Je kan nooit teveel Blouses in je kast hebben dacht ik toen ik aan het naaien van de Aurora van "Wardrobe By Me" begon.  Een blouse kan, afhankelijk van hoe je deze combineert, heel casual of juist heel chique zijn.
 

 De Aurora is niet enkel beschikbaar als blouse, maar ook als tuniek en als jurk in 2 lengten, met of zonder ruffles aan de zoom.
Welke versie je ook neemt, ze hebben allemaal hetzelfde gefronste voorpaneel.  Je kan wel telkens kiezen voor een mouwloze afwerking of voor een lange mouw met een elastische zoom onderaan, zoals je bij mij kan zien.
Wat betreft de kraag kan je opteren voor een opstaand kraagje, zoals ik deed, of voor een versie met lintjes zoals Ilse.

 

 Heb je nog nooit een kraagje genaaid?  Geen paniek, Christina van Wardrobe By Me lootst je erdoor met de schitterende fotohandleiding op haar blog.


Wat vinden jullie trouwens van mijn stofje?  Het is een prachtige bordeaux crêpe die ik kocht bij De stoffenstraat.  Het is een zalig, praktisch kreukvrij, materiaal waar geen strijkijzer aan te pas moet komen.  Altijd mooi meegenomen ;-).

Helemaal tevreden met het resultaat!
 
Stof : Crêpe van De stoffenstraat 

2 opmerkingen: