dinsdag 14 juli 2015

De Liam polo van LMV

Eigenlijk naai ik best wel veel.  Voor familie, als cadeautje, voor mezelf en voor mijn ventje.  Maar om de één of andere reden lijken de eigen kids altijd vergeten te worden wanneer het gaat om het stellen van de prioriteiten bij mijn projectjes.

Daar moest verandering in komen.  De Liam polo van LMV sprak mij, al van bij het uitkomen van het tijdschrift, aan.  Ik zag ondertussen al vele versies met korte mouwen voorbijkomen, dus heb ik ook maar de stap gewaagd.  De maten werden genomen en de ideale lengte van de mouw werd bepaald.  Voor mijn zoon moest ik maat 170 tekenen (hij is net 10jaar!) en die past perfect.  Misschien een ietsje te lang, maar daar vallen we niet over ;-).

Het patroon is makkelijk te volgen door de vele illustraties in het blad.  Zelfs de polokraag, die ik voor de eerste keer naaide, is goed gelukt.  Zoon tevreden, ik tevreden :-).





Patroon: Liam Polo - La Maison Victor
Stof: stoffen verkempinck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten