donderdag 14 september 2017

De Janis,een prachtige bloese van Wardrobe By Me getest

Wardrobe By Me is waarschijnlijk voor velen geen onbekend patronenmerk.  Ook ik was al vaak gaan rondkijken op haar webshop en zag verschillende patronen die mij enorm konden bekoren.  Echt aan de slag gaan met één van die pareltjes was er echter nog niet van gekomen.  
De patroontest voor de Janis BoHo Tunic kwam dus als geroepen.


Het patroon biedt een mooie basisbloesje met veel extra opties zodat je met één patroon verschillende looks kan creëren.  
De trend van het moment zijn de "ruffles".  De ontwerpster Christina speelt hier prachtig op in door aan de mouwen en in de taille ruffles te voorzien in verschillende lengten.  De hals kan afgewerkt worden als een ronde hals of als een V-hals.

Ikzelf koos voor volgende opties: 3/4 mouwen met de korte ruffles, het V-halsje en de rechte zoom onderaan.


 Het patroon is oorspronkelijk bedoeld voor soepele geweven stoffen.  Kies je liever voor tricot dan kan dat ook wanneer je het patroon een maatje kleiner uittekent.
Mijs stofje is een gladde viscose van de Modecoupon in Sint-Niklaas.

/


Wil je meer zien van de Janis?  Kijk dan zeker even naar de Facebookgroep "Wardrobe by me pattern support" of op het blog van Ilse.
Het patroon is tot 22/09/2017 te koop met een fikse korting.

Patroon Bloese: Janis BoHo Tunic van Wardrobe By Me
Stof : Viscose van de Modecoupon

1 opmerking: