woensdag 21 maart 2018

De Sienna van Sinclair,een toppertje en gratis!


Toen Oxana van Sinclair Patterns me contacteerde met de vraag of ik haar nieuwste patroontje, de Sienna drawstring dolman top, wou testen was ik onmiddelijk enthousiast.
Oxana heeft een gave om patronen te tekenen die super makkelijk genaaid kunnen worden.  Een minimum aantal patroondelen voor een maximum resultaat.  De instructies zijn ook altijd tot in de puntjes uitgeschreven met goede duidelijke foto's.

Oxana from Sinclair Patterns contacted me to test her new pattern, the
Sienna drawstring dolman top.  I was immediately very enthusiast! 
Oxana's patterns are very well drafted, easy to sew, with very good instructions and with a minimum of pattern pieces. 
And the result is always stunning!


De Sienna is een prachtige dolman top.  
(De term Dolman wordt bij ons niet vaak gebruikt, het betekent dat de mouwen aangeknipt zijn.)
Wat dit patroon zo speciaal maakt zijn de trekkoordjes in de zijnaad.     
De pasvorm is los rond de borst en de taille en aanpassend rond de heupen.  
Je kan kiezen voor 3/4 mouwen met mouwboorden of korte mouwen afgewerkt met een smal boordje.

The Sienna is a beautiful dolman top with a drawstring accent at the sides.
 It's loose around the bust and the waist and fitted around the hips.   
Offered with three quarters sleeves finished with cuffs or short sleeves finished with bands. 


Deze prachtige Dolman is passend voor elke lichaamsbouw. 
Een "must have" voor de lente en de zomer en bovendien ...
gratis met de code  SINCLAIR22 tot 1 mei 2018!
Wanneer je toch op de site bent kijk dan zeker ook eens naar de 
andere prachtige patroontjes van Sinclair Patterns 💗.

 This flattering and beautiful top is suitable almost for any type of body. A must have item for spring and summer!
The pattern is free with the code: SINCLAIR22
(until 1st of May 2018)
When you 're on the website, be sure to take a look at 
all the beautiful patterns from Sinclair Patterns 💗.



 Patroon/Pattern: Sienna drawstring dolman top van  Sinclair Patterns
Stof/Fabric: Lillestoff Modal

5 opmerkingen:

  1. Een minimum inspanning voor een maximum resultaat, dat lijkt me wel iets! En het mooie is, dat je dat er niet aan ziet. Leuk shirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuke, die ga ik vanavond downloaden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, bedankt, ik heb 'm gedownload! Delphine, om ter eerste? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je toch een super leuk blog.... mijn naailijst wordt alleen maar langer ;)!! Heb hem ook gedownload en gaat zeker genaaid worden.

    BeantwoordenVerwijderen