vrijdag 19 maart 2021

A Frokkie Cozi Jacket

 Hallo lieve lezers, vandaag stel ik jullie met veel plezier mijn nieuwe Cozi jacket van Pattern Scout in een prachtig stofje van De Stoffengalerij voor. 
 
 Hello dear readers, today I am happy to present to you my new Cozi jacket from Pattern Scout  in a beautiful fabric from De Stoffengalerij.

  
Het prachtige Cozi Jacket patroon is zowel geschikt voor elastische als voor geweven stoffen.  
Ik maakte reeds een tof exemplaar van scuba (dat ik jullie trouwens nog niet liet zien 🙊) en wilde nu eens een geweven exemplaar proberen.
 
 The beautiful Cozi Jacket pattern is suitable for elastic and woven fabrics.
I made a cool one out of scuba (which I haven't shown you yet 🙊) and now I wanted to try one in a woven fabric.
 
 
 
Het roze Frokkie stofje van De Stoffengalerij was hiervoor ideaal.  Het is een middelzware stof (289g/m) van het merk Editex, perfect voor het naaien van vestjes, rokken of broeken.  
Het stofje heeft een lichte structuur, wat het een speels effect geeft, echt tof!
Ik vind de zalmroze kleur perfect passen, maar er is ook een blauwe
 en een licht gele variant. Allemaal met dezelfde prachtige structuur in de stof. 

The pink  Frokkie fabric from De Stoffengalerij was ideal for this. It is a medium weight fabric (289g / m) from the Editex brand, perfect for sewing jackets, skirts or trousers.
The fabric has a light structure, which gives it a playful effect, really cool!
I think the salmon pink color is a perfect fit, but there is also a blue one
  and a light yellow variant. All with the same beautiful structure in the fabric.

 
 
De Cozi jacket is een oversized, cropped vestje met superleuke opgestikte zakken op het voorpand.
Het is het perfecte laagjes kledingstuk dat niet in je garderobe mag ontbreken. 
Het is bovendien echt draagbaar in ontelbare situaties, van een super chique katoenen variant tot een super knus teddy exemplaar.  De mogelijkheden zijn eindeloos.

The Cozi jacket is a fun, oversized, cropped cardigan with super cute patch pockets on the front.
It is the perfect layering piece that should not be missing in your wardrobe.
It is also really wearable in countless situations, from a super chic cotton variant to a super cozy teddy one. The possibilities are endless.

 

Het patroon voorziet 2 versies:  eentje met een kraag en eentje met een kap.  Beide versies kunnen gewoon gezoomd worden, of ze kunnen voorzien worden van een elastische band.

The pattern provides 2 versions: one with a collar and one with a hood.  Both versions can be hemmed as usual, or they can be fitted with an elastic band.




Ik ben echt gek op dit exemplaar van de Cozi Jacket.  Het prachtig roze Frokkie stofje van De Stoffengallerij  past er echt perfect bij.  
Ik heb verder nog super tof nieuws!  Ik mag een exemplaar van het patroontje verloten!  

Wat je moet doen om dit te winnen?
- like mijn Instagram account en laat een berichtje na onder mijn bericht op Instagram.
Op vrijdag 26/03/21 verloot ik het patroon.
Veel succes!

I really love this copy of the Cozi Jacket.  The beautiful pink Frokkie fabric from De Stoffengalerij  really fits perfectly.
 I also have great news!  I Can give away a copy of the pattern!  

What do you have to do to win this?
 - like my Instagram account and leave a message on Instagram.
On Friday 26/03/21 I choose the winner.
 Good luck!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten