maandag 29 januari 2018

Het Ilse vest van Designer Stitch in Scuba Suède

Ik ben trots dat ik u mijn "Ilse vest" van Designer Stitch mag voorstellen.  

 I'm proud to present you my "Ilse vest" from Designer Stitch.


 Het patroon biedt de mogelijkheid om gemaakt te worden in verschillende cupmaten (B, C, D, DD(E) ) zodat het een optimale pasvorm heeft.

The pattern offers cups sizes (B, C, D, DD(E) ) for fine-tuning the fit of your garment.


Je kan kiezen om het vest te sluiten met een Obi Belt of met een gewone sluiting.  Het patroon van de Obi Belt is inbegrepen.

 Finish the Ilse with its Obi Wrap Belt or purchased front fastening.


De "Ilse" is eigenlijk ontworpen voor niet rekbare stoffen zoals jeans, Wol, ribcord, ... , maar eigenwijs als ik ben koos ik toch voor een prachtige Suède Scuba.  Deze stof rekt, maar heeft ook een heel goede recovery.  In de matentabel val ik netjes tussen 2 maten, door mijn stofkeuze nam ik de kleinste maat.

The "Ilse" is designed for medium weight non stretch fabrics with some body such as: denim and denim types, wool and wool types and corduroy and corduroy types.  
I'm a bit stubborn, so I used Scuba suede.  This fabric is stretchable with a good recovery.  I took a size smaller because of my fabric choice.


Ik ben zeer blij met het resultaat!

I'm very pleased with the result!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten