donderdag 13 december 2018

The perfect gift for men ...




Heb je nog een cadeautje nodig voor je tienerzoon of voor eender welke man in je leven?  
De Rebel Raglan van Warderobe By Me is echt perfect! 
Op vraag van mijn tienerzoon:  een zwart exemplaar met geel stiksel 💖.
Do you need a gift for your teen or the grown men in your live? 
 The Rebel Raglan from Warderobe By Me is perfect!
At the request of my teenage son: a black one        
                   with yellow stitching 💖.

 De Rebel Raglan is een klassieke sweater met raglan mouwen en een ronde halslijn of een kap.
Wanneer je dit wenst kan je op het voorpand ook een zak toevoegen.

The Rebel Raglan is a classic sweatshirt with raglan sleeves with a crew neckline or a hood.
Alternatively, the sweater can be finished with a front kangaroo pocket.






Het patroon heeft een optie om een driehoekig detail te naaien op het voorpand.  Geen coverlock?  Niet getreurd, ik ook niet.
Ik loste dit op door op mijn naden 2x een sierstiksel te gebruiken ☺️.

The design includes an option for a front triangle detail.
No coverlock? Don't worry, neither do I.
I solved this by using a beautiful topstiching twice on my seams ☺️.

1 opmerking: