vrijdag 6 augustus 2021

A Rockford with a touch of the Laundry Day Tee

Ik maakte voor mezelf deze super leuke nieuwe trui!  Hiervoor maakte ik gebruik van 2 Love Notions patroontjes, de Rockford Raglan en de Laundry day Tee.  Deze laatste is trouwens gratis met de code in de LN Facebook groep. 

I made this super cute new sweater for myself! For this I used 2 Love Notions patterns, the Rockford Raglan and the Laundry day Tee (free with the code in the LN Facebook group).


Deze hack is echt heel simpel!  Ik nam de halslijn van het voorpand van de Laundry day tee over op het voorpand van de Rockford.  Aan het achterpand veranderde ik niets.

This hack is really very simple! I copied the neckline from the front of the Laundry day tee to the front of the Rockford. I didn't change anything on the back.



Daarna volgde ik gewoon de instructies om de raglan te maken.  De kraag naaide ik volgens de instructies van de Laundry Day.  Piece of Cake!

Then I just followed the instructions to make the raglan. I sewed the collar according to the Laundry Day instructions. Piece of Cake!


Laat beide patroontjes je zeker niet afschrikken.  De instructies zijn enorm duidelijk en wijzen zichzelf uit, ook voor beginnende naaisters.

Don't let this patterns scare you off. The instructions are very clear and self explanatory, even for novice sewists.



Ik wens jullie veel succes!

I wish you good luck!

x
An Ca


Geen opmerkingen:

Een reactie posten