donderdag 27 september 2018

Another Aveiro (and a Hepburn, and a Lindy) from Itch to Stitch

Onder het motto:  eentje is geentje ...
besloot ik nog een nieuwe Aveiro cardigan te maken.  Mijn vorige Aveiro was er eentje met een normale lengte en 3/4 mouwen.  Nu wilde ik een korter exemplaar met lange mouwen, ik weet het, ik houd van tegenstrijdigheden 😉.
Ik maakte mijn cardigan met woljersey van Lillestoff.  Deze stof is erg rekbaar waardoor mijn oker exemplaar veel losser zit dan mijn blauwe versie. 

Under the motto: one is nothing ...
I decided to make a new
Aveiro cardigan.  My previous Aveiro was one with a normal length and 3/4 sleeves. Now I wanted a shorter body with long sleeves, I know, I like contradictions 😉.
I made my cardigan with wool jersey from Lillestoff. This fabric is very stretchable so my ocher copy is much looser than my blue version.


Ik combineerde mijn Aveiro cardigan met de Hepburn rolkraagtrui en de gratis Lindy petal skirt
De Hepburn rolkraagtrui is een echte aanwinst in mijn patronencollectie.  Deze trui zit enorm comfortabel en zal goed van pas komen als basisstuk in mijn herst-/wintercollectie!

I combined my Aveiro cardigan with the Hepburn turtleneck and the free Lindy petal skirt.
The Hepburn turtleneck is a real asset in my pattern collection. This sweater is very comfortable and it will be a real basic piece in my fall/winter collection!

1 opmerking:

  1. Mooie outfit! Ik ben al lang op zoek naar een patroon zoals de rok. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen